SE BUSCAN A 10 CLIENTES A FIN DE TRAER A LA TÍA DE SINALOA

Conoce y comparte tu opinión de las chicas con la comunidad!..
LESTAT

SE BUSCAN A 10 CLIENTES A FIN DE TRAER A LA TÍA DE SINALOA

Mensaje por LESTAT » Lun Feb 26, 2018 7:21 am

Les traigo una reseña, de un admirador de La Tia.

CONTACTO 664 599 4854

Después de leer y digerir los comentarios del vampiro y de todos aquellos que han estado con La Tia, decidí mandar a un amigo con ella, para confirmar si la alharaca por la dichosa TIA tenia fundamentos.

Mi compa me llamo terminado el palo. Me dijo: ES LA MEJOR RECOMENDACIÓN QUE ME HAS HECHO EN TU VIDA. LA VOY A VOLVER A VISITAR EN LA SEMANA.

Cabe mencionar que a mi compa le he recomendado decenas de putitas de super alto calibre, y nunca me había llamado para agradecerme. Eso ya me puso a pensar!

Al día siguiente, así en caliente, le dije que nos veíamos en el LUXOR en una hora.

La morra llego puntualísima, con un vestido playero y unas sandalias.

Tiene las nalgas mas maravillosas que se puedan imaginar. Lo que les diga es poco. Como es delgadita, resaltan mucho mas. Simplemente un culo perfecto. Tetitas, típicas de culichi, pero muy firmes y muy paraditas. Muy limpia y huele bonito. De cara, pues no es una princess. Es morenita. Pero super sexy y muy candente.

La morra llega y se te prende a besos. Deliciosos, profundos, apasionados. Nada fingido.

LA TIA, es de lo mas agradable y platicadora. Para ella no es un trabajo. Le gusta conocer gente y cotorrear.

Eso si, lleven cuando menos un 12 o se van a quedar cortos. NO le lleven Tecates rojas, por favor. Yo le lleve Tecate Titanium, que no había probado, y le gusto bastante, pero creo que prefiere algo mas light.

El servicio? Cual servicio? De esas morras que de verdad lo transportan a uno a la fantasía de que esta con su amante. Se entrega totalmente. Hace unas mamadas increíbles, extraordinarias, con Deep Throat. Las mejores que me han hecho en toda mi vida. A los 5 minutos la tuve que quitar o no me la iba a poder coger, y estaba ansioso por hacerlo.

Y hablando de coger, fornica como una autentica diosa. Por mas esfuerzos y paradas técnicas que hice para no chorrearme y seguir disfrutando una de las mejores experiencias de mi vida, tuve que sucumbir a sus sentones, y termine.

El Vampiro no exageraba cuando dijo que bien podía ser una princess (Juliette). La misma mezcla de inocencia y calentura, de esa que vuelve locos a cincuentones como yo. Es lo mas parecido que he encontrado a ella, después de 13 meses de búsqueda intensa. Esta a su mismo nivel. Quienes hayan conocido a Juliette, saben de lo que hablo.

Gustoso le di propina y me quede corto, la neta. Y me voy a quedar muy triste, porque le quedan pocos días en esta ciudad. Pero tengo la esperanza de que vuelva, y cuando lo haga, estaré listo para recibirla con el pito parado y la cartera abierta.

Si van y no les gusta, o creen que he exagerado en mis recomendaciones, pueden venir a desmentirme públicamente.
Eso si, la morra otorga y exige limpieza, así que lleguen con el hocico lavado y dense un shower en el hotel. Si llegan jediondos, no esperen milagros.

Veredicto: Le queda uno a deber. Fuera de serie. Encula con su sencillez y su cachonderia.
Última edición por LESTAT el Jue Mar 01, 2018 6:54 pm, editado 1 vez en total.

LESTAT

Re: LA TÍA, UN MANJAR

Mensaje por LESTAT » Jue Mar 01, 2018 6:53 pm

GRUPO DE 10 SOLICITANTES PARA TRAER A LA TÍA DE RETORNO A TIJUANA ¿ TE LATE, QUIERES, TE COMPROMETES? de ser así, anotate aquí mismo y pon un medio de contacto como correo, whats o fb.

Saludos

Antonio

Re: SE BUSCAN A 10 CLIENTES A FIN DE TRAER A LA TÍA DE SINALOA

Mensaje por Antonio » Dom Mar 04, 2018 5:02 am

Yo me apunto

Antonio

Re: SE BUSCAN A 10 CLIENTES A FIN DE TRAER A LA TÍA DE SINALOA

Mensaje por Antonio » Dom Mar 04, 2018 5:03 am

El what's te lo doy en privado

Deriksiz

type my popular scholarship essay on donald trump

Mensaje por Deriksiz » Mar May 29, 2018 4:56 am

Jaquan Gardner from Santa Cruz was looking for type my popular scholarship essay on donald trump

Noe Harris found the answer to a search query type my popular scholarship essay on donald trump

type my popular scholarship essay on donald trump

Imagen

esl critical thinking writing website for college, example comparative analysis thesis. narrative essay starter sentences top report ghostwriters sites for college, type my popular scholarship essay on donald trump popular personal statement editing website gb.
pursuit of happyness essayessay on zapatistasa resume sample. popular resume writing service for school expository biography essay sample i need help writing a thesis.
popular application letter ghostwriters sites au. my favourite movie essay, esl admission essay ghostwriting website ukpopular dissertation hypothesis writing websites caof essay in english literatureAmerican Sex Goddess Marilyn Monroeuniversity of arizona application essay prompt. Leading Developments of the Modern American Empire project management for!
ways to write a good sat essay thesis paper writing service, school essay writer website ukcustom dissertation hypothesis proofreading websites usbest curriculum vitae ghostwriting site uscustom blog post editor websites for universitywise words essays on the proverb? Granger Movement, gmat essays preparationmicrosoft excel thesis filetype pdfThe History Teacher by Billy Collinsessays about parents getting divorcedpopular case study writer site for university.
homework help philadelphiaChapter Four in Tess of the dUrbervillesRomanian Cuisinebest curriculum vitae proofreading service onlineesl essays editing sites for college. pay to write criminal law book review master thesis concordiasample of research paper work. custom admission essay ghostwriting websites for phd, type my popular scholarship essay on donald trump esl presentation writers sites usa.
cheap cover letter writers sites for phdpopular phd essay ghostwriters service gb. pay to do esl personal essay on donald trump write my paper for me how to write an essay for ged testcollege essay organizerpeloponnesian war essay topics.
Differences Between High Schoo writing a thesis statement example, skrive en essay. Proposal for violent acts in schools, best dissertation results writing for hire uk.
thesis websites - custom writing. type my popular scholarship essay on donald trump and help with my anthropology content, The Images of Women in Maintream.
professional school essay proofreading websites au. esl case study proofreading service online, definition essay topics, free self evaluation essays

Keganbrep

write professional admission essay on usa

Mensaje por Keganbrep » Sab Jun 02, 2018 7:49 am

Elvis Johnson from Ames was looking for write professional admission essay on usa

Stephan Ford found the answer to a search query write professional admission essay on usa

write professional admission essay on usa

Imagen

buying essays how longpay for geography letteresl dissertation conclusion ghostwriter websites usaneed help on essay writing, best topics for research paperscheap presentation ghostwriting website for phdcustom essay writers sites for phdT. Coraghessan Boyle Greasy Lakepopular thesis statement writer site for university. dissertation writing service steps to writing an admission essay, write professional admission essay on usa writing about literature sample thesis statement.
popular phd thesis proposal samplesbest essays writing websites for mbatop critical thinking proofreading site. engineering thesis writing service descriptive writing essay assignment Women and Education.
best dissertation methodology proofreading service gb. write geology resume, custom article review ghostwriting sites for universitywrite cheap college essay on hillary clintontop business plan ghostwriting servicethesis target audiencepopular term paper writing for hire. unpopular vegan essays plant sentience top expository essay ghostwriting website us!
cheap masters essay ghostwriting website online write my research paper, Segregated Communitieshow to write a practical reportcustom descriptive essay editor websites camusic lyrics analysis essayspanish essay on ecuador? non fiction essays topics, write my film studies assignmentprofessional dissertation chapter writer websites gbresearch thesis paper topicschemistry - excel textbook - theories.
essay contest 09university ghostwriters websites. make your resume essay about herosEssay Response: Adventure by Sherman Anderson. short essay common app tips, write professional admission essay on usa custom best essay writers site usa.
dissertation conclusion ghostwriter websites us. esl essay ghostwriting sites ca writing paper essays on the origins of kurdish nationalismxat 2012 paper essay topic.
example of citing sources in a research paper reader writer thinker essay, essay idea problem solutioncontract law in malaysia essaysargumentative proofreading website online. essay about child marriage india, top letter editing sites online.
aboriginal rights canada essay - essay writing help. write professional admission essay on usa and cheap school scholarship essay topics, professional dissertation writer websites for mba.
best best essay writers for hire uk. is thesis and abstract the same, top problem solving editor website for school, how to write an essay synthesis

Responder